Ahad, 29 Mei 2011

u are special one


Dia selalu ada kat sisi saya bila sedih, gembira, marah
selalu bagi semangat bila saya makin penat nak kejar semua benda
selalu bagi nasihat yang sangat berguna melalui leteran2 xD
yang selalu ajar saya macam mana nak masak
yang akan dengar luahan hati saya bila tak puas hati dengan orang lain
yang akan bagi duit tiap-tiap hari tanpa mengeluh sikit pun
yang akan ....
(tak tertulis kalau nak tulis semua)

Dialah yang PALING istimewa
beruntung saya dapat ma macam ni
U ARE SPECIAL ONE FOR ME

I <3 U ma ..(^^,)


Ya Allah ya Rabb. Kau panjangkanlah umur ibuku. Kau rahmatilah hidupnya. Limpahkanlah rezeki yang baik untuknya. Permudahkanlah segalaurusannya. Panjangkan juga umurku supaya aku sempat untuk membalas segala jasanya. Berkati dan rahmatilah aku. Makbulkanlah permintaanku Ya Allah

Tiada ulasan: